Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

2. Αντρικές υποθέσεις!

...κάνουν του Δαυίδ την καρδιά να χτυπάει πιο δυνατά. Ένα σφυρί, και μερικά καρφιά μπορούν να τους απασχολούν ώρες και να δίνουν σε εμένα ελεύθερο χρόνο. Τι όμορφα!
 Θυμάμαι όταν ήταν 1,5 χρονών κατασκευάζαν πάλι κάτι μαζί, οι δυο τους. Ήταν ενθουσιασμένος. Περπατούσε και έφτιαχνε το τρυπάνι "μπρρρρρρρρρρρρ, μπρρρρρρρρρ", γελούσε και μου έδειχνε πως χτυπούσε με το σφυρί. Η ευτυχία του κρατούσε ώρες και μέρες. Το βράδυ όταν πήγαμε να θηλάσουμε έκανε κάτι που για μένα ήταν πρωτόγνωρο, σταματούσε να θηλάζει  και μου λεγε: "ούπες, ούπες". Ούπες; Τι είναι οι ούπες; Δεν είχα ιδέα. Αυτός γελούσε με την ψυχή του και έλεγε και ξανάλεγε την λέξη. Ήταν η πρώτη φορά που ο θηλασμός δεν είχε τόσο σημασία για αυτόν, που ένιωθα πως το παιδάκι μου ήταν πλέον αντράκι! Στο ενδιάμεσο έμαθα τι είναι οι ούπες, τα άλεν, οι σέγες κ.τ.λ. Ο Δαυίδ χειρίζεται με δεξιοτεχνία πολλά εργαλεία, και είμαι  πολύ περήφανη για αυτό. 
Γκρρρρ , μπαμ , μπουμ,  ακούγονται ακόμη οι ήχοι από μέσα. Άύριο θα συνεχίσουν  γιατί πλέον είναι ώρα για ύπνο. Άυριο το καινούριο κρεβάτι του Δαυίδ θα είναι έτοιμο.
 Καλυνύχτα σε όλους,
Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου