Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013


12. Όταν γιορτάζεις....
 
την ζωή οι μέρες είναι υπέροχες!
 Σήμερα νιώθω έτσι.
Με τον Ιωνάθαν γιορτάζουμε 8 χρόνια παντρεμένοι!
Δύσκολα χρόνια, με πολλούς αγώνες.
Είμαι όμως ακόμη ερωτευμένη μαζί του.... πολύ ερωτευμένη...
 και αυτός ο άντρας μου χάρισε άλλο ένα έρωτα-το ξωτικό!!!!
Τι άλλο να πω.
 Ευχαριστώ για ότι είναι, για το οτι υπάρχει και για το οτι με υπομένει!!!
 
 
Καιρό σχεδιάζαμε τι θα κάνουμε αυτή την μέρα. Μάταια.
Έτσι απλά όταν επέστρεψε ο Ιωνάθαν από την σχολή πήραμε τα ποδήλατα μας και πήγαμε μία μεγάαααααααλη βόλτα.
 Το κρύο ήταν τσουχτερό ένιωθα τα δάχτυλα μου να σπάνε και όλο το σώμα μου να είναι σαν κρύσταλλος. Μπήκαμε σε ένα βιβλιοπωλείο  που έχει ένα όμορφο μικρό καφέ και κάτσαμε εκέι για αρκετή ώρα. Ξεφυλλίζαμε διαφόρα βιβλία μαγειρικής, παιδαγωγικής, εσωτερικισμού μέχρι και αρχιτεκτονικής... καθως πίναμε την ζεστή μας σοκολάτα. Αγοράσαμε καρβουνάκια :) και όταν σκοτείνιασε επιστρέψαμε στο σπίτι.
Βάλαμε τον Δαυίδ να κοιμηθεί και είδαμε ταινία με κεριά και ποπ κορν.
 Τόσο απλά και τόσο όμορφα! 
.... τελικά κατέληξα πως είμαι ευτυχισμένη με αυτά που έχω και με όλα τα δώρα που μου δίνει η ζωή- αυτή η γιορτή που σήμερα αγαπάω τόσο!
 
 
 
 
(....και αν κάποια μέρα Νατασού πω την περιβόητη πρόταση και αυτό γιορτή είναι!!!) 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου